عکس| واکنش احمد ایراندوست و زینب موسوی به تحریک آمیز بودن شومینه
به گزارش سرویس منهای فوتبال؛ احمد ایراندوست و زینب موسوی (امپراطور کوزکو) از جمله چهره های مجازی جنجالی با انتشار عکس نوشته هایی در اینستاگرام به ماجرای نقل قول جعلی درباره تحریک آمیز بودن شومینه واکنش نشان دادند.
در این تصاویر که با واکنش های منفی گسترده کاربران در شبکه های اجتماعی مواجه شده، احمد ایراندوسن بازیگر و زینب موسوی کمدین مجازی در استوری صفحات خود با نشر یک خبر دروغ سعی در تحریک فضای جامعه علیه فعالان دینی داشتند.
- بیشتر ببینید:
- برای دریافت سود سهام عدالت چه باید کرد؟
عکس واکنش احمد ایراندوست و زینب موسوی به تحریک آمیز بودن شومینه که در اینستاگرام منتشر شده است را تماشا کنید.
بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه دیلی فوتبال نیست.
عکس ماجرای تحریک آمیز بودن شومینه
پسندها:
0
گزارش خطا
ارسال نظر
نظرات شما
ناشناس

۰۷:۲۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۳۰
مسامحه فایده ندارد هردو را وارد گونی کنید اینها آدم بشو نیستند غول برره شراب خوار است اون خانم دلقک هم تا به حال چند بار دستگیر شده و آدم نشده
حنانه

۱۴:۵۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۳۰
والا ما فیلمش رو دیدیم یه آخوندی در مسجد تو ایران بین جمعیت زیادی میگفت پول بدید تا در بهشت زمین بخرید! پول میدادن تو بهشت هی زمین می خریدن، دو در دو متری ، قیمت هر متر هم تعیین میکرد ? گفتن این چرت و پرتا از شما بعیدم نیست! داعشیا قاشق میبرن با پیامبر غذا بخورن و میرن و بهشت و... چه شباهت عجیبی بین تون هست تو چرت گویی، شومینه که چیزی نیست ، حرام بودن مو هم که چیزی نیست ، این خریدن زمین تو بهشت از کجا اومده?
ناشناس

۱۵:۰۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۳۰
این نقل قول کاملا دروغ و فیکه
این استاد هرگز همچین صحبتی نداشتند
هر آدم عاقلی یه جستجو توی خبرگزاری ها بزنه میفهمه که منشا این خبر یه شرابخواری مثل ایراندوست بوده که صنعتی رو با سنتی میزده
این استاد هرگز همچین صحبتی نداشتند
هر آدم عاقلی یه جستجو توی خبرگزاری ها بزنه میفهمه که منشا این خبر یه شرابخواری مثل ایراندوست بوده که صنعتی رو با سنتی میزده
ناشناس

۱۵:۱۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۳۰
چه دوتا بزرگواری هم واکنش نشان دادن?
هردو به کرات به مردم ثابت کردنچه قدر کم سواد لوده وبی فرهنگ هستن.کسی اصلا به اراجیف این دو توجهی نمیکنه
هردو به کرات به مردم ثابت کردنچه قدر کم سواد لوده وبی فرهنگ هستن.کسی اصلا به اراجیف این دو توجهی نمیکنه
ناشناس

۱۷:۱۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۳۰
خب دلقک جان بی راه نمیگن چون یه دلقکی با هر چیزی تحریک میشه و درصدد حذفشه فردا پسفردا با خیار و موز و ... تحریک شد باید از سبد میوه حذف کنیم؟عرزشی
دیلی سانسور نکن
دیلی سانسور نکن
ناشناس

۱۷:۲۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۳۰
اینا عشق مردم هستن هر کس عشقی هست و فکر غربی داره عشق مردمه الان زن یا مرد فقط فکر غربی داره ولی هر کس چین روسی عقیدشو داره نفرت داره همه
امیر

۱۸:۲۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۳۰
کلا این دختره دلقک ، خارشش زیاده کسی هم نیس بخارونش خب ، و اغلب جهان سومی های بی سواد هم که منبعشون مجازیه
مرجان

۱۹:۱۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۳۰
به حنانه: تو يكى خفه شو عوضى کودن، وحوش داعشی دقیقا از حزب خودتون هستن حزب شیطان؛ پس کمتر غلط زیادی کن انگل متعفن، دیلی سانسور نکن نظرات رو
آسمان

۱۹:۲۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۳۰
به حنانه: امثال تو آشغال هرزه کفراتی دقیقا با همون وحوش داعشی یزیدی محشور میشن تو مستراح جهنم واسه پذیرایی?? یه مدت نبودی گفتم شاید سقط شدی، سانسور نکن دیلی خان
آیدا

۱۹:۳۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۳۰
به ناشناس: تف به روی سیاهتون شماها خودتون یه مشت شهوت پرست خوک صفت هستین هرزه های بی ناموس واسه همینم دغدغه لخت شدن دارید، گم شید تو جنگل پیش هم نوع های خودتون البته حیوانات چهارپا بهتر از شما حیوانات دوپا هستن
شقایق

۱۹:۳۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۳۰
به حنانه: تو بدبخت فلک زده خل و چل دیوانه شیرین عقل لازم نیست بیای اینجا وراجی کنی کودن بی شعور، جای تو فقط توی تیمارستان و دیوانه خانه است گمشو... دیلی لعنت بهت اگه سانسور کنی
حنا

۱۹:۳۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۳۰
به حنانه: قبل از اینکه سقط بشی با خودت قاشق ببر تو قبرت، آخه اونجا تو مستراح جهنم قراره ازت پذیرایی کنن وحوش داعشی هم کنارت هستن واسه اونا هم قاشق ببر?
مرتضی معصومی نیا

۱۹:۳۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۳۰
۱_چرا این شخص در رسانه دیلی تیتر میشود۲-افراد معاند رو رشد دادن۳_القای به جامعه که همه مردم مخالف هستن.. در جمهوری اسلامی آزادی بیان فراوان وجود دارد وبرکاتی همانند آب آشامیدنی برق گاز تلفن موبایل تحصیل زنان نظام سلامت آسفالت از دستاوردهای جمهوری اسلامی
ناشناس

۱۹:۵۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۳۰
نباید حذف کرد باید آن سبد را پرتر کرد چون احتمال دارد در صورت مصرف نکردن آن میوه ها شب در خواب ببینند و خودشان را خراب کنند اتفاقا باید مدام جلوی چشمشان باشد تا از آن سیر شوند و تحریک نشوند
مصطفی

۲۰:۱۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۳۰
چند سال پیش یک شومینه قلبی در یکی از ساختمان های بالا شهر ساختم که امکان قرار دادن چیزی روی آن وجود نداشت و من به صاحب خانه گفتم و صاحب خانه به من گفت طوری نیست میخواهم یک قلب دیگر به صورت قاب میان آن بگذارم و آن را میخ بزنم به دیوار تا هرگز جدا نشود و این کاملا معقولانه بود در صورتی که سبد میوه روی آن نمیشد گذاشت یا شیشه شراب و اجسام تحریک آمیز ولی اگر این دلقک خانم یا غول برره صاحب خانه میبودند میگفتند یک قلب آتشین که یک قلب چوبی آن را در دل خود جای داده ما را وسوسه میکند
ناشناس

۲۰:۲۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۳۰
آیدا خانوم والله باید شما تشریف ببرین جنگل چون با تتها چیزی که تحریک نمیشین شپش تو کلتونه مریضای جنسی
ناشناس

۲۰:۲۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۳۰
جدی میفرماییدد؟ توقرن 21 آسفالت جز خدمات میباشه؟ اونم تو کشوری که رو نفت و گاز؟
ناشناس

۲۱:۵۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۳۰
شما که اعتقاد نداری خوب نخر!
این زمینها برای هر کسی است که اعتقاد دارد.
یه اعتقاد برای مردم مونده ، دیگه به اون کاری نداشته باشید .
این زمینها برای هر کسی است که اعتقاد دارد.
یه اعتقاد برای مردم مونده ، دیگه به اون کاری نداشته باشید .
حسین

۲۲:۰۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۳۰
این گاو برره که با اون هیکل بی مصرفش یه جو عقل و شعور درست و حسابی نداره و اون یکی هم که یه هرزه بی سر و پا که برای دیده شدن هر گوهی پیدا میکنه می خواد بخوره.
ناشناس

۲۲:۰۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۳۰
باسلام و احترام شاید منظور نوع نوشتنش باشِد خیلی از جاهای کشور شب راررشّو میگویند شِب راشوگویندشومیونه بشود تحریک برانگیز
ناشناس

۰۹:۰۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۱
این دو باهم می تونن ازدواج کنن و به خوبی در کنار هم زندگی کنن ازدواج یه شاه کبری ماده با یک بوفالو نر بچه شون چی میشه
ناشناس

۰۹:۲۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۱
زمانی عشق کن که دنیا مارو به اصالت فرهنگ پوشش....خودمون بشناسه.سرپا غربی شدن افتخار نیست بی اصالتیه
مراد

۱۰:۴۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۱
خاک توسرتون، اصلا آدم سالم تا کنون به این فکر نیافته که شومینه چه شکلی داره؟؟ ولی این منحرف های مذهبی، ازآنجایی که فقط به فکر زیر شکم خود هستند، همه موجودات ساخته رابه شکل جنس شهوت خود می بینند؟!؟ این مطلب منحرف کنند وباعث گسترش فساد وبی حیایی وبد آموزی میشه، ودیگه ازاین مطالب که عقل جن هم ( به غیر ازعقل ناقص آخوندزاده ها) به آن نمی رسه، پخش نکنید؟؟ احمق های بیشعور!!؟؟
ناشناس

۱۲:۴۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۱
نظرات اکثرا ماله عرزش ها و داعشی ها هستند متاسفانه
شومینه تحریک آمیز???
شومینه تحریک آمیز???
علی

۱۴:۵۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۱
اگر اوضاع همین طور پیش بره باید به وزرات کشاورزی دستور بدن که خیار. بادمجان. گوجه فرنگی و کدو. خلاصه تمامی میوه های دراز و گرد رو دستکاری کنن تا از این وضعیت تحریک آمیز خارج بشن بابا مملکت رو خوابه شما گیر دادین به شومینه
محسن

۱۶:۵۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۱
همین کامنتها رو بخونید میبینید که چرا ایران پیشرفت ندارن.یه عده احمق که توهم روشنفکری میزنندفقط دنبال این هستند که کسی چیزی بگه اوناهم مثل الاغ باور میکنندونظرمیدن.اون بز برره که معلوم الحاله ویک انسان نمای بیسوادو حقیره که افتخارش اینه که به جای سگ نگهبان خونه یه هرزه بوده وپول برای جنیفراز مهمونهای خونش جمع میکرده..اون دختره هم که براندازها مثل یه چیز قهوهای انداختنش چاه توالت و زدن تو دهنش.حالا مجبوره برای اینکه دوباره تحویلش بگیرن براشون دم تکون بده.شما اگر کشور دیگه بودین صدبار اعدام میشدین.دلقکهای مجازی.
محسن

۱۷:۰۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۱
ناشناس و مراد .
قبل از اینکه حرف مفت بزنید اول ببینید حقیقت داره یا نه.همین جوری مثل حیوان چهارپا نشخار نکنید و همینطوری چرندیات بنویسید.اول ببین حرف حقیقت داره یا نه بعد به قهوهای خوردن ادامه بده.
قبل از اینکه حرف مفت بزنید اول ببینید حقیقت داره یا نه.همین جوری مثل حیوان چهارپا نشخار نکنید و همینطوری چرندیات بنویسید.اول ببین حرف حقیقت داره یا نه بعد به قهوهای خوردن ادامه بده.
ناشناس

۱۹:۴۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۱
خاک بر سرتان که شراب بر حلق پاره شده میریزید و به ناموس خود خیانت می کنید خاک بر سرتان که مثل گاو رشد میکنید و مغز خر هم در کاسه سر ندارید و خاک بر سرتان که چادر و حجاب را مسخره میکنید و در خفا با جن زده ها در رابطه هستید شهوت باز های بی ارزش همان بهتر که الگوی شما مهسا کوموله باشد بی ارزش های بی بند و بار بخورید و به هم قرض دهید ولی اصراف را پیشه نکنید شومینه ای در کار نبود و نیست نگردید و به دیگران وصله نزنید ای جن های دلقک گاو دوست کاری نکنید دوستان من شما را داخل گونی سیب زمینی در بیابان رها کنند آدم باشید تا شما را آدم نکرده اند به من بگویید چند بار شما را در محکمه عدل به دست عدالت که همان بچه خرگوشه است بسپارم ای بی دین ها آدم شوید وگرنه دفعه دیگر دریغ نمیکنیم و بی عقل کله کچل را به جانتان می اندازیم تا شما را رام خود کند تا دیگر بحث شومینه را پیش نکشید ای بی عررزشی ها
لیلا

۲۰:۴۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۱
مرادجوووون خیلی داری چرندیات میگی بدون این که بری یه کم در موردش تحقیق کنی.پس دهنت رو زیادی باز نکن یه دفعه خفه میشی آخه داری خیلی زور میزنی.در ضمن بیشعور تویی که شعور نداری توفضای مجازی هر چرندیاتی رو ننویسی
ناشناس

۲۰:۴۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۱
جالبه نظراتو آدم میبینه میفهمه چه نظراتی و چه کسانی اینجا فعالیت میکنن.....
مصطفی

۰۲:۵۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۲
بنده تحقیق کردم و متوجه شدم آن بوفالوی شرابخور و آن جن زده دلقک بر اثر نان حرام متوهم شده اند و هزیان میگویند
نظرسنجی
تیم ملی ایران از مرحله گروهی جام جهانی 2026 صعود می کند؟
نیازمندیها